Her şeyden önce, usta nedir bu guerrilla marketing? (Onlarca çarpıcı resim var konuda, kaçırmayın.)
Bu pazarlama stratejisinde asıl amaç, beklenmedik ataklarla, cesur
hareketlerle rakibi demoralize etmek, sürekli rakibi yoklayarak bir
açığını bulmaya çalışmaktır. Çoğu farkedilemez reklamların. Siz "Aa çok çarpıcı!" diyene kadar, ürün bilinçaltınızda yerini alır. Bazıları hemen farkedilebilir, bazıları ise dakikalar sonra.
Rakiplerin çok güçlü olması
da problem değildir, örneğin premium sınıfta bulunan (nike, redbull, pringles vb.) ve pazarın en
kalitelisi, en üstün markası olarak algılanan pahalı ürünlere sahip bir
firmaya karşı, piyasaya daha da pahalı ürünler çıkararak meydan
okunabilir. Tabi gerilla pazarlama'yı dönem dönem kullanan firmalar arasında nike, benetton, lipton, puma, pringles ve birçoğu da vardır.
Mesela Trabzon'da mavi jeans'in yanına aynı tip karakterlerle bordo yazıp, giyim mağazası açan adamın yaptığı pazarlama şeklidir.
Ve sıra çarpıcı resimlerde. Ee, görsel "can"landırma "can"dır. (Tıklanarak büyüyebilirler.)
*True Blood, ABD'de çekilen, ana temada "vampirlerin hayatını" konu alan dizidir. Oldukça +18'dir.

1 yorum:
Ordaki adam dondurmayı mı yalıyor :D Kesin Türk. Belli etmiş kendini :D Heyt be nerde beleş oraya yerleş ♥ :D
Yorum Gönder