9 Temmuz 2012 Pazartesi

Friend zone erkeği olmak

Aslında %99'u bir erkeğe, %1' i ise bir kıza söylenmiş bir sözdür; ben seni arkadaş olarak görüyorum. Friend zonelik de tam anlamıyla budur. Hadi ama ister cin göz olalım ister olmayalım hayatımızda bir kere bile olsa, göz göre göre veya bize hissettirilmeden friendzone'a atılmış olabiliriz.P*ç diye tabir edilen, nazikçesi fırlama olan bir tip bile olsanız bu alana düşersiniz. O yüzden ben nerede hata yapıyorum diyerek kendinizi üzmenize gerek yok. Tabii, bu alandan bir şekilde çıkamazsanız hoşlandığınız kızın düğününe gider, bi güzel oynar, göbek atar sonra da çeyrek altınınızı takıp evinize dönersiniz.

Ben bu friendzone'ye düşme olayını,sadece bir kere lise 2'deyken, aşırı ineklik dönemimde -tabii takribi senelerde de başarılıydım- yaşamıştım. Etkisinden, hayal kırıklığından çıkmam kısa sürmüştü tabi, hemcinslermin bazılarının üzüntüden dolayı aylarca kıvrandığını düşünürsek. Ama kız, çok güzeldi be o zaman. Gerçi şimdilerde aranıyor sinsi sinsi. Mesele de bu işte. O değişim... Her neyse friendzone'a dönecek olursak, herkesin başına gelmesi doğaldır. Çaktırmadan taktik isteyebilirsiniz,bir şekilde ulaşın bana.



Tamam friendzone'a düşmek doğaldır da, hani bir laf var "Eğer bir kere aldatılıyorsan bu senin suçun değildir, ama ikinci kez aldatılıyorsan bu senin suçundur" diye. Hah işte aynısı friendzonelik için de geçerli. Bir kere bu tuzağa nasıl düştüğünü, tüm o süreçlerin nasıl geliştiğini gözden kaçırırsan, seni yerler, seni harcarlar usta. Acı bir gerçek bu. Ha tabi, milleti friendzone'a düşürüp acı çektiren, işkence eden pezolar/şırfıntılar da yok değil canım. Biz anlatırken olaya birazcık daha iyimser yaklaşıyoruz.Friendzone'a düşsseniz de düşmeseniz de rahat olun hacı/bacı. Rahatlığınızdan taviz verdiğinizde, karşı tarafın aldığı haz yüze katlanacaktır.Üzgünüm.

 Bu friendzone' u görsel olarak anlatmam gerekirse, 9gag kaynaklı da olsa birkaç örnek vermek isterim ki, pekişsin, akıllarınıza kazınsın bu gerçeküstü tuzak, canlarım.

İlk örneğimiz bir uçak sahnesinden.Başrolde -Amerikanlara göre- genç yetişkin döneminden bir bay ve bir bayan..

Çok bilmişlik olmasın ancak diyalogu çeviriyorum;


E: Seni Seviyorum.










K: Teşekkürler.





 

E:Bu, kesinlikle benim beklediğim cevap değildi.




 

K:Çok teşekkür ederim? 






Eh yani aslanım. Saçları yumurtalanalıp-limonlanıp kurutulmuş yiğidim. Koçum benim. Sen soru sormamışsın ki cevap bekleyesin? diğğ mi canım benim. Yapışsana orada dudaklarına, sonra bak bakalım Soru sorar gibi çok teşekkür ederim? demesine kadar gelecek mi konu? Şaka şaka, sakın yapma bunu yiğidim. Yiğitlik bile kurtaramaz seni o uçaktan. Bir şansın varsa da diğer hayatlarına kalır mevzu. Uçakta kadının çıkaracağı cingandan sonra manşetlere çıkarsınız; ŞOK! ŞOK! ŞOK! Kalifornia eyaletinde uçak kazası: sağ çıkan olmadı. Allah korusun...Yani...God bless you!

İkinci vereceğim örnek ise;


 Kafede biri kız diğeri iki genç oturmaktadır.Ne tesadüftür ki kızımız, kendisine açılmış olan gencimize, 


Sen benim tek gerçek arkadaşımsın.Bunu heba etmeyelim diyor.


Friend zonelandın hacı geçmiş olsun.













Arkadaşım, canım benim, demiyorum ki kızlara kumpas kurun, tüm bunları fitil fitil burunlarından getirin. Ama azıcık akıllı olun be ya. Sizi friendzone'a almış bazı kızlar var ki, sizi tencere kapağı niyetine kullanıyordur. Gayet alımlı ve karizmatiksinizdir. Sırf bu yüzden bazıları var ki, okul veya iş hayatınızda etrafa "Aha bu zırto yanımda dört dönüyor. Ben buna bile vermiyorsam, onu geçtim gönül ilişkisi kurmuyorsam sana neler neler yaparım? Bir düşün." mesajı vermek için kullanır. Şimdi hadi ordan be abartıyorsun lan olizvelci fınix (Mr.Phoenix) dediğinizi duyar gibiyim.Ama bunu demeniz doğru olduğu gerçeğini değiştirmiyor ki canlarım.


Tabi sizi hiç friendzone'a almayan, yani zaten hislerinizi anlayınca en baştan mesafe koyan, en azından uçaktaki o kevaşe gibi davranmayan kızlar da vardır ki, bunlara ölüp biterim. Ne dürüst, ne düşünceli şeylersiniz siz öyle. Hayat boyu selülit neyin çıkmasın sizde imi.Ama bu grubun dışındaki o kevaşeler, şunu iyi anlayın ki, friendzone tuzağına düşmüş ya da düşecek olan o %99 erkeğin şu yazıdaki temsilcisi olarak şu bedduam üzerinize sinecektir ve hayat boyu peşinizde olacaktır; Leğen kemiğiniz çatlasın imi.


Sadece erkekler okusun lütfen, bu tüyolar onlara.Kızlar, biraz aşağı, konuyu kapatırken'e geçsinler.
  Allah askina mızıklanacağına git üstüne başına bir çekidüzen ver, spor salonuna falan git, ne bileyim çapkın arkadaşlarından bir-iki tüyo falan al. O beğendiğiniz kızlar ne kadar para ve zaman harcıyor güzel olmak için, siz hala tişort uzerine kareli gomlek giyip geziyorsanız olmaz ki ama.Ha bir de; yok efendim "göbeksiz erkek balkonsuz eve benzer ehi ehi" geyigi yapiyorsanız hepten bitmiştir iş. Hee ama daha da olmazsa da zorlama, git başka kızlarla da konuş. Sen eli yüzü düzgün, üstü basi oturması kalkması düzgün, eh karakteri de düzgün bir erkeksen nasıl olsa kafana gore bir kız arkadaş bulursun. Size yüz vermeyen kızların peşinde kopek olmaya da gerek yok zaman kaybetmeye de...

 Hey yavrum, sadece erkeklere demiştim ama neyse sen de öğrendin bu bakış açısını.





Ve ve ve konuyu kapatırken, Game of Thrones'teki Ser Jorah Mormont'u hatırla(t)mamak olmaz.Adamın dibisin, ama bu iş olmaz hacı. 3 ejderha annesi o.






Tatlı rüyalar..
OL İZ VEL

Hiç yorum yok: